Początek współpracy – prowadzenie fanpage
Nasza współpraca rozpoczęła się już stosunkowo dawno, bo 9 marca 2021 roku! Właścicielka Woodlook wybrała naszą opcję Facebook, która zawiera 10 postów na Facebooka (publikowanych co miesiąc) oraz jeden filmik reklamowy. Pakiet ten uległ jednak zmianie na etapie dalszej współpracy, gdy w ramach promocji został wzbogacony o dwa dodatkowe posty w ciągu miesiąca.
Standardowo, tak jak w przypadku każdego z naszych klientów, zaczęliśmy od rozmowy wstępnej, w której Klientka pokrótce opowiedziała nam czym zajmuje się firma, przedstawiła swoje wymagania co do postów (zająć się każdym modelem łóżeczka z osobna) oraz co do filmiku wizerunkowego. W tym przypadku nasza graficzka dostała wolną rękę jeśli chodzi o kolorystykę grafik. Zdecydowała się postawić na dwa kolory: biały i niebieski, które odpowiadają kolorystyce logo firmy.
Proces tworzenia postów nasz copywriter rozpoczął od zapoznania się z wytycznymi i zdobycia wiedzy o ofercie i działalności firmy Woodlook – przeanalizowaliśmy stronę www oraz zapoznaliśmy się szczegółowo z produktami oferowanymi przez naszego Klienta. W przypadku tej firmy istotne było dostosowanie języka, w taki sposób, by promować produkt z perspektywy dziecka, w celu zachęcenia każdego z rodziców do zakupu produktów.
Proces przygotowywania postów copywriter rozpoczął od stworzenia wytycznych, które następnie zostały przesłane do klientki. Po ich wstępnym zaakceptowaniu zlecenie otrzymała nasza graficzka. Wówczas copywriter przystąpił do stworzenia opisów, które wraz ze stworzonymi grafikami, zostały przesłane ponownie do klientki. To był jej czas, by przejrzeć naszą pracę, wprowadzić drobne poprawki i ostatecznie zaakceptować posty.
Publikacja wszystkich postów również leżała po naszej stronie, więc opublikowaliśmy pierwsze wpisy, które na Facebooku ukazały się regularnie, czyli średnio co 3 dni. Taki proces działania pozwala na bycie w stałym kontakcie z klientami oraz na regularne aktualizacje produktów! Z tego względu właśnie stawiamy na taki rodzaj współpracy. Warto zaznaczyć w tym momencie, iż każdego miesiąca tworzymy posty z wyprzedzeniem, co umożliwia naszym klientom kontrolę nad naszą pracą oraz pozwala na spokojne wprowadzanie poprawek lub całkowitą zmianę postów.
Po publikacji pierwszych kilku postów pojawił się również pierwszy filmik reklamowy. Filmik miał być wizerunkowy, przedstawiał kilka łóżeczek dostępnych na stronie, Kitchen Helper, biurko oraz huśtawki, czyli wszystko co dostępne na stronie internetowej firmy. Nasz montażysta skorzystał ze zdjęć dostępnych właśnie na stronie i stworzył pierwszy filmik.
Posty, które pojawiły się na profilu Woodlook przez cały okres naszej współpracy można podzielić na trzy kategorie:
Posty wizerunkowe
Czyli posty, które mają przedstawić użytkownikom Facebooka firmę, przybliżyć ich działalność oraz charakterystykę. Nie jest to jednak główny punkt naszych działań, jedynie niewielki procent (1-2 posty w ciągu miesiąca). Powstają, by wzbudzić zainteresowanie wśród obserwatorów i przedstawić firmę w dobrym świetle.
Czyli posty, które promują produkty dostępne w sklepie. Tego typu postów w firmie Woodlook używamy najczęściej. Stale realizujemy początkową prośbę klientki, więc poświęcamy każdy post konkretnemu typowi łóżeczka, biurka lub huśtawki.
Posty świąteczne lub korzystanie ze świąt nietypowych to sprytny sposób stosowany przez naszego copywritera, by w niebanalny i ciekawy sposób przedstawić ofertę firmy Woodlook.
Kolejnym innowacyjnym sposobem, z którego regularnie korzystają nasi copywriterzy jest tak zwane ‘głosowanie emoji’. Jest to interesująca propozycja połączenia opisu wraz z grafiką, której celem jest zaangażowanie odbiorców do komunikacji i współtworzenia profilu firmy.
Co Wy myślicie o naszej współpracy z marką Woodlook? Jakie macie przemyślenia dotyczące naszej pracy? Zapraszamy do kontaktu! Z wielką chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy każdą wątpliwość! Jesteśmy tu dla Ciebie!