prowadzenie facebook producent

ZUWI DEKORACJE to polski producent dekoracji świątecznych. Firma prowadzi sprzedaż ozdób świątecznych dla klientów indywidualnych oraz sprzedaż hurtową – produkty wysyłane są również za granicę.

Producent Ozdób Świątecznych

(case study)

W styczniu 2022, firma Zuwi Dekoracje zgłosiła się do Creative Agency i powierzyła nam prowadzenie swojego fanpage’a na facebooku.

Ze względu na specyfikę produktów, którymi zajmuje się firma Zuwi (są to produkty, które zyskują popularność w sezonach okołoświątecznych), naszym zadaniem było utrzymanie ciekawego przekazu na stronie/fanpage’u przez cały rok.

CEL WSPÓŁPRACY

Dzięki szczegółowej rozmowie telefonicznej Klienta z przypisanym mu Opiekunem, mieliśmy możliwość zapoznania się z wszelkimi wymaganiami oraz potrzebami firmy Zuwi Dekoracje. Ustaliliśmy, że głównym celem współpracy ma być utrzymanie spójności wizualnej na stronie oraz regularna publikacja postów, które miałyby zainteresować potencjalnych klientów – również poza sezonem świątecznym. 

Klient wybrał pakiet FACEBOOK, który obejmuje 10 postów, 10 grafik oraz 1 film reklamowy miesięcznie. Jednak na dalszym etapie współpracy, w ramach promocji, pakiet został wzbogacony o 2 dodatkowe posty.

DZIAŁANIA

Po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej oraz uzgodnieniu wszelkich szczegółów współpracy, informacje przekazywane zostały przypisanemu copywriterowi. To właśnie on był odpowiedzialny za tworzenie postów.

Współpraca przebiegała kilkuetapowo i każdym miesiącu wyglądała następująco:

  • Copywriter przygotowywał tematykę postów oraz hasła, które znajdą się na grafikach.
  • Tematyka została wysłana do klienta, w celu zatwierdzenia.
  • Zatwierdzona tematyka to dla nas zielone światło, aby rozpocząć tworzenie postów, grafik oraz filmu.
  • Gotowa projekty zostały wysłane do klienta.
  • Na tym etapie, klient miał okazję wszystko zweryfikować i poprosić o ewentualne poprawki (zmianę grafik, wprowadzenie zmian w treści itp.)
  • Po zatwierdzeniu wszystkich materiałów przeszliśmy do publikacji!

Publikacja postów była dokładnie zaplanowana oraz ustalona z klientem. Zachowanie regularności publikacji postów miało bardzo duże znaczenie – to właśnie ona wpływa na większą widoczność naszych postów i lepsze pozycjonowanie ich przez algorytm facebooka.

Posty wizerunkowe

W przypadku Zuwi Dekoracje, posty wizerunkowe stanowią główny punkt naszych działań. To właśnie one budują dobry wizerunek firmy i utrzymują zasięg na stronie. Przedstawianie działalności w dobrym świetle oraz wspominanie o jej atutach, to skuteczny sposób, aby zainteresować potencjalnego klienta.

Tutaj mamy kilka przykładów postów wizerunkowych:

prowadzenie fanpage sklep interetowy

Posty ofertowe

Biorąc pod uwagę specyfikę firmy Zuwi Dekoracje, zyskuje ona najwięcej klientów w okresach okołoświątecznych. Z tego powodu, jest to najlepszy czas na wprowadzenie większej ilości postów ofertowych. 

Posty ofertowe to takie, które mają dokładniej zapoznać odbiorcę z usługami/produktami oferowanymi przez daną firmę. W przypadku Zuwi, zawsze promujemy produkty, które najlepiej sprawdzą się na daną okazję. Przed Bożym Narodzeniem będą to przede wszystkim sztuczne choinki, a przed Wielkanocą główny nacisk stawiamy na stroiki.

Poniżej znajduje się kilka przykładów postów ofertowych:

Posty świąteczne

Bądźmy na bieżąco i zadbajmy również o kontakt z naszymi odbiorcami. Posty świąteczne idealnie się do tego nadają. Jest to urozmaicenie, które buduje poczucie bliskości z widownią – w końcu, życzenie drugiej osobie wesołych i zdrowych Świąt jest bardzo miłe w odbiorze. Nie muszą być to tylko duże święta, takie jak Boże Narodzenie, czy Wielkanoc. Świetnie sprawdzą się również specjalne dni, takie jak np. Pierwszy Dzień Wiosny!

Poniżej kilka przykładów postów świątecznych: 

prowadzenie funpage

Film reklamowy

Raz w miesiącu, na profilu Zuwi Dekoracje pojawia się również film reklamowy. Film jest formą urozmaicenia, sposobem na zainteresowanie potencjalnych klientów oraz krótkiego przedstawienia czym zajmuje się firma.

PODSUMOWANIE

Zuwi Dekoracje współpracuje z nami już od pół roku. W tym czasie ich profil na facebooku znacznie się rozwinął. Dzięki spójności estetycznej, którą wprowadziliśmy za pośrednictwem grafik, profil firmy jest bardzo przyjemny w odbiorze i wygląda profesjonalnie. 

Posty publikowane są regularnie, 2 razy w tygodniu, co pozwala algorytmowi facebooka odpowiednio je pozycjonować. 

Regularne prowadzenie fanpage’a na facebooku jest bardzo istotne również z innych względów. Dzięki niemu, firma staje się wiarygodna w oczach potencjalnego odbiorcy i widnieje, jako dowód, że firma stale funkcjonuje i rozwija się.

Świadczyć o tym mogą pozytywne opinie, których Zuwi Dekoracje nie brakuje:

prowadzenie fp ig

Opinia klienta o współpracy z naszą agencją:

prowadzenie fanpage opinie