Posty produktowe

Chcesz zwiększyć sprzedaż pojedynczego produktu? Świetnie, czas na stworzenie postów produktowych. Główną różnicą między postami produktowymi, a ofertowymi jest fakt, że posty produktowe podchodzą do tematu już bardziej szczegółowo. W postach produktowych nie opisujemy już zakresu naszej działalności i ogólnych warunków współpracy z klientem. Zamiast tego skupiamy się już tylko i wyłącznie na przedstawieniu produktu.

Prowadzenie facebook przemysł

Tutaj już możemy sobie pozwolić na większą ilość informacji. Przedstawmy naszym klientom podstawowe specyfikacje naszego produktu, wskażmy jego zalety, powiedzmy, dlaczego warto posiadać dany przedmiot i przede wszystkich przedstawmy produkt na grafice, która towarzyszy wpisowy. Niezwykle istotnie jest byśmy podczas prowadzenia naszego firmowego profilu na facebooku pamiętali o stosowaniu tzw. Języka Korzyści.

Czym jest język korzyści? Jest to sposób opisywania produktów, usług w taki sposób, by do odbiorcy w pierwsze kolejności docierał przekaz „dlaczego warto kupić”, a dopiero później przekaz „co to jest”.

Wytłumaczmy to na kontkretnym przykładzie. Nasza firma zajmuje się sprzedażą nowoczesnych okien. Niewprawiony w marketing przedstiębiorca będzie próbował sprzedać swój produkt opisująć jego specyfikacje, wymiary i cene. Jak natomiast zachowa się rasowy wyjadacz marketingu internetowego? Zapewne użyje haseł typu: „Ogranicz koszty ogrzewania domu o 20%” , „Zapomnij o miejskim hałasie w swoim domu” , „Wpuść więcej światła do swojego mieszkania!”. Widzisz różnice? Wystarczyło wypisać sobie jakie zalety niesie za sobą montaż nowoczesnych okien a następnie przedstawić te korzyści odbiorcom. Pamiętajmy, że bardzo często nasz potencjalny klient nawet nie jest świadom tego, że potrzebuje naszych produktów. Jesteśmy od tego, aby mu to uświadomić!

Poniżej kilka przykładów:


firmowy facebook koszt

firmowy fanpage cena

prowadzenie fb koszt

Prowadzenie firmowego instagrama koszt

prowadzenie fp koszt

firmowy facebook cena