Posty „obyczajowe” i ciekawostki branżowe

Prowadząc firmowy fanpage na facebook’u należe pamiętać, że nie każdy tworzony post powinien sprzedawać. W ręcz przeciwnie! Czy jako odbiorca chciałbyś być nieustannie atakowany komunikatami „Kup”, „Zgłoś się do nas”, „Poznaj naszą ofertę”? Takie działania są dość męczące dla potencjalnych odbiorców na facebooku i mogą nieść za sobą takie skutki jak „ucieczka” Twoich fanów z firmowego fanpage. Dlatego pamiętaj o postach typu ciekawostki branżowe.

Prowadzenie fanpage restauracja

Pokaż się jako autorytet i specjalista w Twojej branży, a nie tylko jako sprzedawca. Podziel się ciekawymi statystykami, nowościami na rynku. Pamiętaj również, że Facebook i Instagram to serwis społecznościowy, więc najważniejsi są ludzie. Nie zapominaj o podstawowych sprawach takich jak posty z życzeniami świątecznymi, posty z reakcją Twojej firmy na aktualną sytuacje w naszym otoczeni czy też zwykle posty rozrywkowe takie jak zagadki i quizy.

Facebook, jako jeden z nielicznych, daje nam niepowtarzalną okazje do INTERAKCJI z naszymi potencjalnymi klientami, więc wykorzystajmy to!

Poniżej kilka przykładów:


firmowe socialmedia koszt

Prowadzenie fb i ig cena

prowadzenie facebooka i instagrama cena

firmowy funpage

ciekawe prowadzenie facebooka

jak założyć fanpage