Posty wizerunkowe
Prowadzenie firmowego Fanpage na facebooku może być bardziej skomplikowane niż mogłoby się to wydawać. Kluczową sprawą (obok regularności publikacji postów) jest zyskanie zainteresowania i uwagi naszego potencjalnego odbiorcy. Ale jak zadbać o to, by nasz odbiorca chętnie czytał nasze treści? Jak sprawić, by „fani” na naszym firmowym facebooku obserwowali nas jak najdłużej? Odpowiedzią na te pytania jest różnorodność prezentowanych treści.
![Prowadzenie firmoweg facebooka](https://kreatywne-socialmedia.pl/wp-content/uploads/Prowadzenie-firmoweg-facebooka.jpg)
Tysiące wykonanych przez nas postów nauczyły nas tego, by nie być zbyt monotonnym. Dlatego też, podczas współpracy z naszymi klientami staramy się stawiać na różnorodność. Tworzymy posty wizerunkowe, sprzedażowe, ofertowe, produktowe, ciekawostki branżowe, posty edukacyjne i wiele, wiele innych. Jednym z najważniejszych typów postów są posty WIZERUNKOWE. Jak sama nazwa wskazuje zadaniem postów wizerunkowych jest zadbanie o dobry wizerunek firmy w internecie. Pamiętajmy, że taki post wcale nie musi sprzedawać. Jest on jednym z pierwszych, a zarazem jednym z najważniejszych etapów lejka sprzedażowego naszej firmy. Posty wizerunkowe są naszymi żołnierzami na pierwszej linii forntu w walce o klienta. Posty wizerunkowe spełniają następujące funkcje:
- Pierwszy kontakt odbiorcy z firmą
- Zbudowanie zaufania odbiorcy do naszej firmy
- Zachęcenia do dalszej interakcji z naszą firmą
Posty wizerunkowe są swoistym „uściskiem dłoni” naszej firmy i potencjalnego klienta. Nie starajmy się wiec za każdym razem atakować naszych odbiorców zakresem naszych usług, promocjami i przedstawianiem listy naszych produktów. Facebook to nie bazar!
Co powinien zawierać post wizerunkowy? Wszystko, poza sprzedażą!
Budować wizerunek firmy można na wiele sposobów, poprzez ciekawe materiały edukacyjne, relacje z wydarzeń, zaakcentowanie naszej obecności na ważnym evencie. Zasada jest jedna – ma być nas widać! Pamiętajmy jednak, by w postach wizerunkowych na fecebooku nie stawiać się w pozycji „Sprzedawcy”, a zamiast tego wcielajmy się w „Specjalistę” i „autorytet z naszej branży”. Pokażmy klientom, że warto z nami współpracować ze względu na to jaką firmą (ludźmi) jesteśmy, bo to jest najważniejsze w biznesie. Pamiętajmy o zasadzie mówiącej, że dobry specjalista nie musimy szukać klientów, bo to klienci szukają dobrych specjalistów. Stańmy się więc jak najlepszymi specjalistami w oczach naszych potencjalnych odbiorców na facebook’u.
Poniżej kilka przykładów:
![post wizerunkowy prowadzenie fb](https://kreatywne-socialmedia.pl/wp-content/uploads/post-wizerunkowy-prowadzenie-fb.jpeg)
![prowadzenie instagrama cennik](https://kreatywne-socialmedia.pl/wp-content/uploads/prowadzenie-instagrama-cennik.jpeg)
![](https://kreatywne-socialmedia.pl/wp-content/uploads/prowadzenie-fanpage.jpeg)
![](https://kreatywne-socialmedia.pl/wp-content/uploads/prowadzenie-facebooka-cennik.jpeg)
![prowadzenie social media](https://kreatywne-socialmedia.pl/wp-content/uploads/prowadzenie-social-media-1.jpeg)
![prowadzenie social media cennik](https://kreatywne-socialmedia.pl/wp-content/uploads/prowadzenie-social-media-cennik.jpeg)