Posty wizerunkowe

Prowadzenie firmowego Fanpage na facebooku może być bardziej skomplikowane niż mogłoby się to wydawać. Kluczową sprawą (obok regularności publikacji postów) jest zyskanie zainteresowania i uwagi naszego potencjalnego odbiorcy. Ale jak zadbać o to, by nasz odbiorca chętnie czytał nasze treści? Jak sprawić, by „fani” na naszym firmowym facebooku obserwowali nas jak najdłużej? Odpowiedzią na te pytania jest różnorodność prezentowanych treści.

Prowadzenie firmoweg facebooka

Tysiące wykonanych przez nas postów nauczyły nas tego, by nie być zbyt monotonnym. Dlatego też, podczas współpracy z naszymi klientami staramy się stawiać na różnorodność. Tworzymy posty wizerunkowe, sprzedażowe, ofertowe, produktowe, ciekawostki branżowe, posty edukacyjne i wiele, wiele innych. Jednym z najważniejszych typów postów są posty WIZERUNKOWE. Jak sama nazwa wskazuje zadaniem postów wizerunkowych jest zadbanie o dobry wizerunek firmy w internecie. Pamiętajmy, że taki post wcale nie musi sprzedawać. Jest on jednym z pierwszych, a zarazem jednym z najważniejszych etapów lejka sprzedażowego naszej firmy. Posty wizerunkowe są naszymi żołnierzami na pierwszej linii forntu w walce o klienta. Posty wizerunkowe spełniają następujące funkcje:

  1. Pierwszy kontakt odbiorcy z firmą
  2. Zbudowanie zaufania odbiorcy do naszej firmy
  3. Zachęcenia do dalszej interakcji z naszą firmą

Posty wizerunkowe są swoistym „uściskiem dłoni” naszej firmy i potencjalnego klienta. Nie starajmy się wiec za każdym razem atakować naszych odbiorców zakresem naszych usług, promocjami i przedstawianiem listy naszych produktów. Facebook to nie bazar!

Co powinien zawierać post wizerunkowy? Wszystko, poza sprzedażą!

Budować wizerunek firmy można na wiele sposobów, poprzez ciekawe materiały edukacyjne, relacje z wydarzeń, zaakcentowanie naszej obecności na ważnym evencie. Zasada jest jedna – ma być nas widać! Pamiętajmy jednak, by w postach wizerunkowych na fecebooku nie stawiać się w pozycji „Sprzedawcy”, a zamiast tego wcielajmy się w  „Specjalistę” i „autorytet z naszej branży”. Pokażmy klientom, że warto z nami współpracować ze względu na to jaką firmą (ludźmi) jesteśmy, bo to jest najważniejsze w biznesie. Pamiętajmy o zasadzie mówiącej, że dobry specjalista nie musimy szukać klientów, bo to klienci szukają dobrych specjalistów. Stańmy się więc jak najlepszymi specjalistami w oczach naszych potencjalnych odbiorców na facebook’u.

Poniżej kilka przykładów:


post wizerunkowy prowadzenie fb

prowadzenie instagrama cennik



prowadzenie social media

prowadzenie social media cennik