Posty produktowe
Chcesz zwiększyć sprzedaż pojedynczego produktu? Świetnie, czas na stworzenie postów produktowych. Główną różnicą między postami produktowymi, a ofertowymi jest fakt, że posty produktowe podchodzą do tematu już bardziej szczegółowo. W postach produktowych nie opisujemy już zakresu naszej działalności i ogólnych warunków współpracy z klientem. Zamiast tego skupiamy się już tylko i wyłącznie na przedstawieniu produktu.
Tutaj już możemy sobie pozwolić na większą ilość informacji. Przedstawmy naszym klientom podstawowe specyfikacje naszego produktu, wskażmy jego zalety, powiedzmy, dlaczego warto posiadać dany przedmiot i przede wszystkich przedstawmy produkt na grafice, która towarzyszy wpisowy. Niezwykle istotnie jest byśmy podczas prowadzenia naszego firmowego profilu na facebooku pamiętali o stosowaniu tzw. Języka Korzyści.
Czym jest język korzyści? Jest to sposób opisywania produktów, usług w taki sposób, by do odbiorcy w pierwsze kolejności docierał przekaz „dlaczego warto kupić”, a dopiero później przekaz „co to jest”.
Wytłumaczmy to na kontkretnym przykładzie. Nasza firma zajmuje się sprzedażą nowoczesnych okien. Niewprawiony w marketing przedstiębiorca będzie próbował sprzedać swój produkt opisująć jego specyfikacje, wymiary i cene. Jak natomiast zachowa się rasowy wyjadacz marketingu internetowego? Zapewne użyje haseł typu: „Ogranicz koszty ogrzewania domu o 20%” , „Zapomnij o miejskim hałasie w swoim domu” , „Wpuść więcej światła do swojego mieszkania!”. Widzisz różnice? Wystarczyło wypisać sobie jakie zalety niesie za sobą montaż nowoczesnych okien a następnie przedstawić te korzyści odbiorcom. Pamiętajmy, że bardzo często nasz potencjalny klient nawet nie jest świadom tego, że potrzebuje naszych produktów. Jesteśmy od tego, aby mu to uświadomić!