Instrukcja Przypisania Roli Administratora na Fanpage

Dzisiaj będzie szybko i konkretnie… Role na stronie to bardzo ciekawe narzędzie. Dzięki niemu jesteśmy w stanie umożliwić dostęp do wybranych funkcji naszego fanpage konkretnym ludziom. Dla przykładu, jeżeli rozpoczynasz współpracę z agencją reklamową, pierwszą rzeczą o jaką poproszą Cię jej pracownicy, będzie przypisanie im roli na Twojej firmowej stronie na Facebooku. Umożliwi to m.in. publikacje postów w imieniu Twojego fanpage, odpisywanie na wiadomości, dostęp do statystyk i wiele więcej. Jak to zrobić? Instrukcja poniżej. 

ps. warto zaznaczyć, że obecnie na facebooku istnieją „2 typy stron”. Facebook sam wylosował, który typ strony otrzymałeś. Poniższe instrukcje dotyczą „starego typu stron”. Jeżeli więc nie widzisz w swoim panelu omawianych przez nas funkcji, poszukaj na naszym blogu instrukcji dotyczącej przyznania dostępu w „nowym typie stron”. 

1. Wchodzimy na główną stronę naszego profilu, z paska po lewej stronie wybieramy opcję ‘Ustawienia’:

administrator na facebook

2. Ponownie z paska po lewej stronie klikamy ‘Role na stronie’, w miejscu przypisania nowej roli, wybieramy Administrator:

rola na stronie

3. Wklejamy link do profilu osoby, której chcemy przypisać role na stronie i klikamy ‘Dodaj’

rola na fp

4. Facebook poprosi o weryfikację, poprzez wpisanie swojego hasła do prywatnego profilu, po kliknięciu ‘Potwierdź’ proces dodania administratora powinien zakończyć się prawidłowo:

jak dodać administratora

I gotowe. Proste, prawda? W razie pytań bądź problemów, prosimy o wiadomość mailową, z pewnością pomożemy!

Dobrego dnia

Ek_